reklama

Blokáda Rožňavskej

Ako zasiahla blokáda kamiónistov zopár bežných ľudí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Pracujem v jednej menovanej reštaurácii McDonald´s na Rožňavskej v Bratislave. Akurát mám za sebou tretiu a poslednú nočnú zmenu. Už keď som šiel domov z prvej vo štvrtok ráno míňal som cestou pomaly idúce a trúbiace kamióny, ktoré boli rýchlo nasledované policajtami so sirénami. Celý deň som prespal a pri ceste do práce som znovu míňal tie isté prázdne kamióny, ktoré boli odstavené v protismere v dĺžke hádam niekoľko kilometrov. Po príchode do práce som pozrel, ako sme na tom so zákazníkmi a čuduj sa svete, citeľne nám ubudli. To pre mňa znamenalo dať nechcené voľno niekoľkým ľuďom, aby sa ušetrili peniaze na mzdách. Na druhý deň to bolo ešte horšie, autobus č. 53, ktorým bežne chodím, tesne pred starou Ikeou odbočil doľava a tak som sa do práce kúštik prešiel. V robote som zistil, že vedúca volala s koordinátorom protestujúcich, pričom ich nevôľa premiéra donútila predĺžiť blokádu až do pondelka.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čo to znamená pre našu reštauráciu a jej cca 70 zamestnancov? Že budú mať cez víkend nútené voľno, že zarobia menej peňazí, alebo si už teraz vyčerpajú časť dovolenky, že aj keď do práce prídu možno skončia už po pár hodinách pre nízky počet zákazníkov. Čo to znamená pre mňa osobne? Že strávim dlhší čas tým, že prispôsobím počet naplánovaných ľudí nižšiemu počtu zákazníkov a potom to týmto zamestnancom telefonicky oznámim. Čo to znamená pre našu vedúcu a jej zástupcu? Že budú musieť vyhodiť väčšie (a teda drahšie) množstvo surovín, ktoré sa rýchlo kazia a teda odpísať si z peňazí, ktoré sú naplánované napríklad na motivačnú akciu či na bonusy pre našich najlepších ľudí.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Napriek tomu plne podporujem prostest dopravcov, pretože toto môže byť ten zlom, kedy si Ficova vláda uvedomí, že moc nie je všetko a dá sa o ňu prísť, najmä ak sa správa arogantne a robí polovičaté a nespravodlivé riešenia.

A nakoniec sa nám vyfarbil aj náš Zahradník, ktorý týmto definitívne po podpore Bajana ukázal za koho kope. Dopravný podnik protestuje proti braniu Bratislavčanov ako rukojemníkov. To, proti čomu by však mal protestovať je, aby boli ako rukojemníci braní občania našej republiky, ktorých táto moc poburuje, korumpuje, robí ich odolných voči vládnym prešľapom a spôsobuje ich nezáujem o veci verejné. A proti tomu by mali protestovať aj všetci rozmýšľajúci ľudia na Slovensku. Už sa teším na nejakú akciu, na ktorú dopravcovia pozvú verejnosť. Moja účasť je istá.

Valter Strapák

Valter Strapák

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som sám so sebou spokojný. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu